Follow Us

15 Aralık 2013 Pazar

TAVUKLU SEBZE ÇORBASI

Gönderen Ayşegül zaman: 13:53


 
Nefis besleyici sebze çorbamız için dilediğiniz sebzeleri birarada kullanabilirsiniz. Ben havuç, Pırasa ve Kereviz kullandım. Kereviz ve havucu güzelce rendenin iri tarafı ile rendeledim. Pırasayı incecik doğradım. Tüm sebzeyi, bir baget kadar tavuk etini düdüklü tencerede 20 dk. pişirdim. Etleri kemiğinden ayırıp, güzelce didikledim. Diğer taraftan ayrı bir tencerede 1,5 yemek kaşığı unu kokusu çıkana kadar kavurup 1 su bardağı soğuk sütü karıştırarak ekledim. Kaynayınca karıştırarak etli sebzemizle buluşturdum. Sebze suyunun hepsini hemen eklemeyelim, kaynayınca çok koyu olursa sebze suyundan ekleyebiliriz. Üzerine bolca incecik doğranmış dere otu ile çorbamız hazırdır. Bebeğinizin yaşına göre tuz eklenebilir.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us