Follow Us

15 Aralık 2013 Pazar

MISIR UNLU BEBEK KAHVALTISI ( BEBEK KUYMAĞI) Besleyici ve Kilo aldıran tarif

Gönderen Ayşegül zaman: 14:30

           

Oğlumun kalsiyum deposu kahvaltısı hiç hayır diyemez çok sever :) sütlü yumurtalı kaşarlı kuymağımız.  İnanın benim iştahsız oğlum bile bu kahvaltıya bayılıyor. Eğer bebeginizin kilosu düşükse bu tarif tam size göre hem besleyici, lezzetli ve oldukça kilo aldırır ve boy uzatır tecrubemle sabit, ama önemli olan sağlıklı olmalari. 11.aydan itibaren ben veriyorum haftada 2 kez ve sütle pişiriyorum. Pınar ilk adım sütü var 1 yaş altı bebekler için, onu kullandım. Kesinlikle tavsiye ediyorum bebeğiniz bu besleyici mamayı çok sevecek..
 
Malzemeler
  • 2 tatlı kaşığı mısır unu
  • Fındık kadar tereyağı
  • 2 çay bardağı süt(1 yaş altı  su)
  • 1 kibrit kutusu peynir( kaşar peyniri, beyaz peynir, evde yapılmış lor, labne yada krem peynirde olabilir)
  • 1 yumurta yada bıldırcın yumurtası (1 yaş altı haşlanmış yumurta sarısını kullanacak)

 Tereyağında 2 tatlı kaşığı mısır ununu biraz kokusu çıkana kadar çeviriyoruz. Çok az kavrulan una 2 çay bardağı süt koyup muhallebi kıvamında pişiriyoruz. 1 kasede bir yumurtayı iyice çırpıp hızlıca karıştırarak ekliyoruz. 2 dk. pişirdikten sonra rendelenmiş  kaşarımızı ekleyip ılık olunca bebeğime yediyorum. . Yanında ıhlamur yada portakal suyu veriyorum. Mısır unu bekledikçe koyulaşabilir biraz süt yada ıhlamurla kıvamını açabilirsiniz. Afiyet olsun kuzucuklara
.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us