Follow Us

15 Aralık 2013 Pazar

ETLİ SEBZE ÇORBASI

Gönderen Ayşegül zaman: 13:58
Etli Sebze Çorbası

Bebekler için Sebze Çorbası
 
 
Nefis besleyici sebze çorbamız için dilediğiniz sebzeleri birarada kullanabilirsiniz. Et yerine kıyma ekleyebilirsiniz. Ben kemikli kuzu eti tercih ettim. Aynısı tavuklada yapılabilir. Sarı mercimek , bulgur, pirinç, nohut gibi bakliyatlarda eklenebilir. Tüm sebzeyi, eti ve mercimeği düdüklü tencerede 20 dk. pişirdim. Etleri kemiğinden ayırıp, hepsini blendırdan geçirdim. Diğer taraftan ayrı bir tencerede 1 yemek kaşığı unu kokusu çıkana kadar kavurup 1 tatlı kaşığı kadar nane ekledim. Çorbamıza asıl lezzetini veren bu kısım ama dilenirse biraz yağ eklenerekte direk bebeğinize yedirebilirsiniz. Yavaşça karıştırarak etli sebzemizle buluşturdum. Kaynayınca çok koyu olursa sıcak su eklenebilir. Çorbalarımızın duru olmaması açısından her zaman başta az su kullanıyorum. Gerekirse sıcak su ile istediğim kıvama getiriyorum. Bebeğinizin yaşına göre tuz ekleyip ılınınca afiyetle bebeğimize yediriyoruz.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us