Follow Us

25 Ağustos 2014 Pazartesi

DOĞUM SONRASI ÖDEM ATICI ÇAY

Gönderen Ayşegül zaman: 10:19
  
Doğum sonrası eve geldiğimde aynanın karşısına geçip kendime baktığımda inanamamıştım. Doğuma gittiğim sabah 82 kiloydum, eve geldiğimde 84.. Müthiş bir ödem vardı vücudumda. Bacaklarım ellerim yüzüm ve tabiki karnım kocamandı hala. Narkoz ve serumların etkisimiydi bilmiyorum ama çok üzmüştü bu durum beni. Aşağıda tarifini verdiğim bu harika çayı daha önceden zayıflama diyetlerimde kullanmıştım. Çoğumuzun bildiği ve çok etkili ödem atıcı bir çay. İçeriği açısından emziren anneler içinde herhangi bir sorun teşkil etmiyor bence. İçine rezene tohumu ve ısırganda ekleyerek hem sütümü arttırdım hemde ödemlerimi attım. 5 gün sonra 8 kilo gitmişti. Göbeğim baya bir inmişti. Tabi hafif bir korse giydim onunda etkisi oldu. Sezeryan sonrası oturup kalkarken yürürken çok rahat oldu. Çok sıkı bir korse değil bahsettiğim dikişsiz çamaşır kumaşı benzeri hafif toparlayıcı türden. Aqua' dan bulmuştum ben. Gelelim çayımızın tarifine ;

1 elma
1limon
1tane çubuk tarçın
5-6 tane karabiber
5-6 tane karanfil
1 tatlı kaşığı ısırgan otu
1 tatlı kaşığı rezene
1.5- 2 litre su.
1 elmayı ve 1 limonu iyice yıkayıp kabuk ve çekirdekleriyle birlikte 4'e bölüp bir tencereye alalım. Karanfil, kara biber ve çubuk tarçını suyumuzu ekleyelim. Elma ve limon iyice yumuşayana kadar haşlayalım. Katacaksak son 5 dk. 1 tatlı kaşığı rezene ekleyelim altını kapattıktan sonrada ısırgan otunu atıp 5 dakika kadar demlendikten sonra süzüyoruz. Gün içinde ne aç ne çok tok olmadığımız zamanlarda bolca içip bitiriyoruz. Ödemlerim gidene kadar yaklaşık 5 gün bu şekilde yapıp içtim. Ve çok faydasını gördüm.  Sonraları' da içine kuru meyveler ekleyerek ( kayısı incir dut kurusu ve üzüm) şekersiz komposto şeklinde tükettim.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

GOJI BERRY ZAYIFLAMANIN YENI TRENDI Fazla Kilolarinizdan Kurtulun.Goji Cayi+Goji Tozu+Goji Meyvasi+Goji Kremi Zayiflama Setini Hemen Alin.
SIPARIS :0535 366 09 66
WATSAPP:0535 366 09 66
MESAJ ATIN BIZ ARAYALIM. www.gojiberrysatinal.com

Unknown dedi ki...

Merhaba bunun bebeğe herhengi bir zararı olmuyor değil mi

Unknown dedi ki...

Merhaba 5 gunde butun ödeminizi attiniz mi bu karisimla

Ebru dedi ki...

Merhabalar,

Öncelikle Ramazan Bayramı’nızı kutluyorum ve bu bayramın hepimize sağlık, sıhhat ve mutluluk getirmesini diliyorum.

Sağlıklı beslenme ve düzenli spor yaparak bazı bitki ve meyve çaylarını içmek kilo vermeyi hızlandırıyor. Yeşil çay bence en etkilisi. Yağ yakımını hızlandırıyor, metabolizma hızını artırıyor ve ödemin vücuttan atılmasını sağlıyor. Zayıflamaya yardımcı olan çaylar hakkındaki yeni yazımı okumanız için sizinle de paylaşmayı isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kilo-vermeye-yardimci-5-cay/

Güzel okumalar dilerim,
sağlıkla kalın.

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us