Follow Us

20 Ağustos 2014 Çarşamba

PRATİK TARHANA ÇORBASI

Gönderen Ayşegül zaman: 16:01
Basit lezzetli besleyici çorbamız tarhanamızın bitmesi sonucu uydurulmuştur ve oğlum çok severek yediği için paylaşmak istedim. Patates kabak fasulye gibi sebzelerle besin değeri arttırılabilir. Kıyma tavuk yada minik köfteler eklenebilir. Kemikli et suyunu da unutmamak lazım. İki yemek kasigi kavrulmuş unu (önceden topluca kavurup kavanozda dolapta saklıyorum kavurmasanıza olur ama böyle daha lezzetli oluyor. ) bir küçük kırmızı biber bir domates bir küçük arpacık soğanı rendeleyip iki yemek kaşığı yoğurtla güzelce çırpıp göz kararı soğuk suyumuzu ekleyip istersek bu aşamada kıymada ekliyoruz kaynayıncaya kadar karıştırıyoruz. 5 dk. Altını kısıp pişirip tuzunu ve bolca nane ekliyoruz. Yedirmeden önce zeytin yağı ekliyorum ben faydaları saymakla bitmiyor ve keyifle afiyetle bebeğimize yediriyoruz. 8. Ayımızdan beri doktorumuzun önerisiyle tarhanayı kıymalı ciğerli tavuklu balıklı sebzeli bebeğime veriyorum.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us