Follow Us

19 Ağustos 2014 Salı

Mantarlı Krep

Gönderen Ayşegül zaman: 14:07
Oğluma bu sabah mantarlı peynirli çok lezzetli bir omlet yaptım. Ağzının tadını biliyor minikler çok şükür severek yedi bitirdi. Günlerdir son azı dişlerinden dolayı iştahsızlığı tavan yapmıştı. Bizim için haftaya çok iyi bir başlangıç yaptık diyebilirim. İnşallah böyle gider. Basit omletimize gelince bir yumurta iki yek kaşığı kadar sütü bir tatlı kaşığı tam buğday unu ve rüşeym bir kibrit kutusu büyüklüğünde rendelenmiş beyaz peynir ekleyip çırptım. Unu ve peyniri eklemeyebilirsiniz ben doyurucu olsun diye ekliyorum peyniri yemediği için çareyi bu şekilde buldum. Dört adet mantarı ince ince dilimledim tavada az tereyağı ile pişirdim . Üzerine karisimimizi döküp önlü arkalı pişirdim. Ayni şekilde patatesli ve kabaklı omlette yapıyorum. Özellikle patatesli oğlumun favorisi. Rendelenmiş kaşarla harika oluyor. Denemenizi tavsiye ederim. Afiyet olsun miniklere..

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us