Follow Us

24 Ağustos 2014 Pazar

Sebzeli Bebek Köftesi

Gönderen Ayşegül zaman: 03:29

Yumuşacık lezzetli domates soslu sebzeli köftemizi 8. ayından beri ara ara yapıyorum her zaman severek yer miniğim. Bir miktar kıymaya yarım küçük patates yarım kabağı ve bir arpacık soğanı rendeleyip suyunu güzelce sıkarak bir yemek kaşığı yıkanmış suyu süzülmüş bulguru bir yumurtayı kıyılmış maydanoz tuz azıcık kimyon ve karabiberle güzelce yoğurup yuvarlak şekiller verdim. Değişik mevsim sebzeleriylede denenebilir. Sebzeleri önceden haşlayıp püre kıvamına getirip ekliyordum daha küçükken. Yumuşak köftelerimiz oluyor. Bir domatesi rendeleyip bir yemek kaşığı zeytinyağı ile kavurdum. İsteğe bağlı nane eklenebilir. Bir su bardağı et suyu ekleyip kaynattım ve köfteleri ekledim. Altı kısık 20 dk. kadar pişirdim. Yumuşak yemesi kolay lezzetli köftemiz hazirdir. Ağzındaki bitmeden eliyle yine diye işaret ederek yedi oğlum denemenizi tavsiye ederim.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us