Follow Us

19 Eylül 2014 Cuma

Düğün Çorbası

Gönderen Ayşegül zaman: 14:38






Düğün Çorbası
Bir parça kemikli kuzu etini düdüklü tencerede haşladım. Tavuklada yapılabilir. Soğuyunca etimizi minik minik elimle parçaladım. İki arpacık soğanı ince doğrayıp az suyla kavurdum. Üzerine et suyunu ve etlerimizi ekledim. Diğer tarafta bir tepeleme yemek kaşığı unu bir yumurta sarisi ile iki küçük diş ezilmiş sarmısak ve az suyla topak kalmayacak şekilde çırptım. Kaynayan suyumuzdan terbiyemize ekleyip hızlıca çorbamızla buluşturdum. Kaynayıncaya kadar karıştırıyoruz ve altını kısıp bir 5 dk. Kadar pişiriyoruz. Ben üzerine ince kıyılmış maydanoz ve tereyağı toz kırmızı biber karışımı gezdirdim. Oğlum hastayken olacak gibiyken hemen sarımsak soğan ikilisine sarılıyorum bağışıklığı destekleyen doğal antibiyotik içerikleri ve pişince besin değerlerini yitirmeyen yapıları nedeniyle şifa dolu olduklarını biliyorum. Kemik et ve tavuk suyuyla buluşmaları ayrı bir şifa kaynağı hemen enerjisi yerine geliyor çok şükür. Afiyet şifa olsun miniklerimize..

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us