Follow Us

19 Eylül 2014 Cuma

Enerji Bar

Gönderen Ayşegül zaman: 14:40
Granolabar
Kuru Meyveli Enerji Bar
Kuru meyveler ve faydalı kuruyemişler imiz bir yumurta biraz tarçın portakal kabuğu ve yulafla buluştu yağlı kâğıt serili tepsiye yarım santim kalınlığında serilip dilimlenerek 170 derecede 20 dk. pişirildi. Eğer sizinde atıştırmacı bir bebeğiniz varsa kesinlikle tavsiye ederim. Yumurtadan dolayı çok sert olmuyor kuru meyveleri minik doğradım uzum hariç ve 10 dk. Sıcak suda beklettim. Kuruyemişleri hafif rondodan geçirdim benim oğlum rahatlıkla yiyor. İstenirse tüm meyveler yulaf ve kuruyemisler rondodan geçirilebilir. kurabiye sekli verilebilir. Elma muz eklenebilir. Ölçü veremiyorum ne bulduysam kattim yulafla kivamini ayarla ya bilirsiniz. Malzemelerin resminide paylasmistim. Pişerken çikan mis kokular evimizi sardi. Keyifle atistirmaligini yiyen tekrar tekrar isteyen kuzuma afiyet bal şifa olsun

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us