Follow Us

14 Nisan 2014 Pazartesi

Yumurtalı Bebek Gözlemesi

Gönderen Ayşegül zaman: 14:17

MATu FH CTLZEMELER  
 Yarım yufka
 1 adet yumurta
 Yarım su bardağı rende taze kaşar yada lor
 1 yemek kaşığı sıvıyağ veya zeytinyağı
YAPILIŞI
Yufkayı ikiye katlayıp  ortadan ikiye kestim. İki katlı birinci parça yufkaya loru serpiştirip ortasını havuz gibi açtım, bir adet yumurtayı kırdım ve hemen yumurta yayılmadan yufkaların dört bir ucunu bohça gibi üzerine kapattım. Tavayı bir kaşık yağ ile orta ısılı ocakta kızdırıp gözlemeyi oynatmadan tavaya koyup yavaş yavaş altını ve üstünü pişirdim. Sıcak gozlemenin her tarafına tereyağı sürerek küçük lokmalar şeklinde kestim. Çatalını batırp batırıp bir güzel yedi kuzucum benim. Çok güzel değişik bir kahvaltı oldu yanında portakalsuyu, ıhlamur yada sütle harika bir kahvaltı öğünü oluyor. Yumurta içinde pişermi demeyin hemde çok güzel pişiyor. Berkitom test edip onayladı.
  
Afiyet olsun..

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us