Follow Us

13 Nisan 2014 Pazar

TAM TAHILLI BEBEK KURABİYESİ

Gönderen Ayşegül zaman: 14:37
Rest
Bir yemeği sevmemiz tadını beğenmemiz birazda o anlardaki psikolojimize, o yiyeceği kimin yaptığına ve kiminle yediğine bağlı olabiliyor bazen. Mesela anne yemekleri güzeldir çünkü sevgiyle yapılır ve bize  güven içinde olduğumuz ve dünyadan keyif aldığımız çocukluk zamanlarımızı hatırlatır hep. Oğluşumunda ilerde anacağı çocukluk yıllarına döneceği tatları, kokuları sevdiği lezzetleri olsun istiyorum. Şimdiden onun harika bir damak tadı var. O minik bir gurme :) Kendi kendine bişeyler yemeye bayılıyor daha iştahlı ve mutlu yiyor belki daha az tüketiyor ama olsun, ben ona manen daha çok şey kattığına inanıyorum. Durum böyle olunca anneside minik gurmesine lezzetli, besleyici ve sağlıklı atıştırmalıklar yapıyor bol bol. Dayanamıyor içine pek çok şey katıyor.. Kurabiyemiz nefis olmuştu bizde bayıldık doğrusu. Oğlumda hemen 2 tanecik yedi..Evimiz mis gibi portakal üzüm ve vanilya koktu.  Gelelim Tarifimize;  1 Yumurta, 2 yemek kaşığı yumuşak tereyağın, yarım çay bardağı pekmez,  portakal kabuğu,  miktarı size bağlı çiğ fındık, ceviz üzüm,  alabildiği kadar tam buğday unu, 1 yemek kaşığı yulafunu, 1 yemek kaşığı yulazf ezmesi yarım paket kabartma tozu  ve vanilya ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde ettim. Şekillendirip  160 dereceli fırında 30 dk. pişirdim. Nefis kurabiyelerimiz hazırdır.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us