Follow Us

19 Ağustos 2013 Pazartesi

MEYVELİ BİSKÜVİLİ PEKMEZLİ CEVİZLİ YOĞURT

Gönderen Ayşegül zaman: 08:19


 
 
 
 

   

Malzemeler
  • 3-6 arası bebe bisküvisi (evde yapılmış olursa şahane olur, adet bebeğinizin açlık durumuna iştahına ve ayına göre belirleyebilirsiniz. Ben 3 adetle başladım şimdi 6 adetle yapıyorum)  
  • 2 Yemek kaşı ev yapımı yoğurt http://guncelannedenyansimalar.blogspot.com/2013/08/evde-yogurt-mayalamaca.html
  • 1' er tatlı kaşığı tahin ve pekmez (* susam çok alerjendir dikkat ben 11 aylıkken yavaş yavaş vermeye başladım )
  • Mevsimine göre şeftali, muz, kayısı, elma, armut ve avakado vb.. oğlum yaz aylarında şeftali ve muz ikilisine bayılıyordu nefis bir tadı oluyor gerçekten. Şu sıralar yarım muz ve yarım avakado ile yapıyorum.
  • 1 tam ceviz rendesi

Bisküvilerimizi azıcık sıcak suyla ezip kıvam almasını sağlıyoruz. ( Ayrıca bisküvi yerine  evde yaptığım bebek kekinden 1 dilim ezerek hazırlıyorum ) Yoğurt, cam rendede rendelenmiş miktarı çeşidi size kalmış meyveleri ekleyip iyice karıştırıyoruz. Tahin, pekmez karışımını ve rendelenmiş cevizimizi ekleyip miniğimize afiyetle yediriyoruz. Oldukça kilo aldıran bir mama, zayıf bebişlere kilo aldırmak için harika bir seçenek, ama kilolu bebişler için dikkat.
 
 
 
Not:  Bebeğinizin alerji durumunu göz önünde bulundurunuz, ayına uygun gıdaları veriniz. Lütfen doktorunuza danışmayı unutmayınız.


0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us