Follow Us

26 Mart 2014 Çarşamba

Susamlı Çubuk Kurabiye

Gönderen Ayşegül zaman: 15:46

Susamlı Çubuk Kraker
 
Susamlı çubuk kraker formatındaki kurabiyelerimiz nefis oldular benim oğlum gibi atıstırmayı çok seven çocuklara harika besleyici bir ara öğün, dışarı çıkarken yanımıza alırız  keyifle yer benim kuzum. Gelelim tarifimize;
 Sırasıyla, 1 yumurta , yarım çay bardağı süt , 2 yemek kaşığı katı tereyağını erittim, 2 yemek kaşığı yoğurt, 1 tatlı kaşığı sirke, yarım paket kabartma tozu ve alabildiğince tam buğdağunu ve çok az beyaz un ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde ettim. Çubuklarımızı istediğim ölçülerde şekillendirip önce yumurtaya, sonra susama buladım. 180 dereceli fırında 30 dk. kadar pişirmem yeterli oldu. Tuz kullanmadım ben isteğe bağlı olarak azıcık eklenebilir. Bildiğimiz tuzlu kurabiye tarifini margarinsiz ve tam buğday unu ile yaptım. Toplam 15 dakikamı aldı basit ve çok lezzetli bir atıştırmalık. Bebekler kendilerini beslemeyi çok severler bu şekilde yemekten keyif alırlar. Ben dokuzuncu ayımızdan beri bu şekilde parmak besinlerle teşvik ettim. Heyecanlı bir şekilde namm namm yemelerine bayılırdım..Bol iştahlı günler dilerim tüm bebişlere.. 

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us