Follow Us

26 Mart 2014 Çarşamba

SEBZELİ KÖFTELİ ÇORBA

Gönderen Ayşegül zaman: 15:49

Sebzeli Köfteli Bebek Çorbası
1,5 yemek kaşığı unu hafif kavurdum, yarım tatlı kaşığı tereyağını ekleyip karıştırdım ve azıcık soğuk suyu çırparak ekledim kaynayınca önceden minik minik doğrayıp haşladığım sebzeleri Ispanak, brokoli, karnıbahar ve pazıyı suyu ile birlikte ekledim. Arpa şehriye ve pirinçli köfteleri ekledim. Köfteleri önceden yapıp buzluğa koyuyorum hazır elimin altında bulunuyor. Kıymaya pirinç, rendelenmiş soğan azıcık tuz ve karabiber, bir yumurta ekleyip yapıyorum köfteleri. Oğlum ekşili köfteyide çok seviyor. Bir çorba ve yemeğinde kullanıyorum. Şehriye ve köfteler pişince çorbamız hazırdır. Birde bir bardak önceden hazırladığım kemik suyundan eklemiştim ben. Keyifsiz oğluma güç kuvvet olsun diye.

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us